//////

Obsługa hotelowa

Wizytówką każdego hotelu jest jego obsługa. Właściciele hoteli bardzo często stawiają na wysoką kulturę jaką musi wyróżniać się kandydat chcący pracować na hotelarskim stanowisku. Hotele mają wpływ na zachowanie swoich pracowników, jednak bardzo często przymykają oko na pewne nieprawidłowości ze względu na dużą wydajność w ich pracy. Jednak dużo zależy także od samego pracownika, czy czerpie jakieś korzyści z tego, że pracuje czy tylko robi to co musi. Zazwyczaj dla obsługi hotelowej jedną z najważniejszych ról odgrywa wysoki napiwek, wtedy też pracownik hotelu potrafi się gościom odwdzięczyć np. poprzez odpowiednie wysprzątanie pokoju. Lecz jak wiadomo, każdy hotel posiada bardzo duży wpływ na zachowanie się pracowników. Bardzo często po zakończeniu pobytu proszeni jesteśmy o opinię na temat obsługi. Są to aminowe ankiety w których możemy szczerze wyrazić swoje zdanie na temat hotelu i jego obsługi.
Obsługa hotelowa, z jaką każdy z nas ma do czynienia musi przede wszystkim być niezwykle miła, jak również bardzo uprzejma. Personel każdego z hoteli, powinien znać języki obce, oraz posiadać bardzo miłą aparycję.

Comments are closed.